چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

سبک هاي معروف دکوراسيون داخلي

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که پیگیر چه سبک های معروفی از دکوراسیون داخلی باشیم و چه سبک هایی را دنبال نکنیم .

سایت اینسایدر که مربوط به دیکوراسیون داخلی است با سه طراح داخلی صحبت کرد تا متوجه شود مردم چه سبک های معروفی را باید نادیده بگیرند و به جای آن از چه سبک هایی پیروی کنند .

آشپزخانه های تمام سفید یک سبک معروف در حال حاضر هستند اما یکی از طراحان دکوراسیون داخلی به اینسایدر گفت بهتر است کابینت ها یا میز های کوچک خود را رنگی کنید .

یک متخصص گفت شاید شما بتوانید از طرح چوب برای دیوار ها صرف نظر کنید و به جای آن از کاغذ دیواری یا بیدبورد برای تزئین دیوار خود استفاده کنید .

از دیوار های حمال گرفته تا آشپزخانه های تمام سفید ، سبک های متفاوتی از دکوراسیون داخلی می آیند و می روند . خوشبختانه برای بسیاری از سبک ها که مربوط به گذشته هستند جایگزین های خوبی وجود دارد .

در این قسمت می خواهیم سبک های معروفی از دکوراسیون داخلی را به شما ارائه دهیم که شاید بخواهید با توجه به حرف های ما از آن ها دست بکشید و موارد دیگری را دستور کار خود قرار دهید .

تخته های چوبی حال و هوای خود را دارند ولی سایر ابزاری که با آن ها دیوار را تزئین می کنند مثل کاغذ دیواری و بیدبورد نیز می توانند به همان اندازه جذاب باشند .

البته نصب بیش از حد هر نوع پوششی برای دیوار می تواند از جذابیت آن بکاهد .

Suzan Wemlinger ، مدیر اصلی شرکت دکوراسیون داخلی Suzan J Designs ، می گوید :

اگر واقعا تخته های چوبی ( نوعی تخته ی چوبی که اکثر اوقات در نمای بیرونی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت افقی نصب می شود ) را دوست دارید ، به جای استفاده از آن ها در هر سطح عمودی در قسمت های کوچک از آن برای دکوراسیون داخلی استفاده کنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.