چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

سبک های معروف میز بیلیارد ( قسمت دو )

طراحی ها در دکوراسیون داخلی تغییر می کنند

Thierry Hoyaux ، مدیر فروش و بازاریایی شرکت Fusiontables می گوید :

اولین سبکی که در طراحی میز های بیلیارد که در دکوراسیون داخلی متوجه آن شدم ، تغییرات اساسی است که در طراحی این میز ها انجام می شود .

ایشان در این باره اضافه می کنند :

وقتی که من کار خود را در شرکت Fusiontables شروع کردم ، اکثر کسانی که میز بیلیارد را خرده فروشی می کردند و آن ها را برای استفاده در دکوراسیون داخلی وارد می کردند به صورت کلی میز های بیلیاردی که طراحی مدرن و مینیمالیستیک را نمی فروختند .

در حقیقت ایشان می گوید این موضوع خیلی سخت بود که آن ها را راضی کنیم که این میز ها را وارد کنند و به فروش برسانند ؛ زیرا این میز ها تقاضای خوبی بین مردم داشت ولی فروشندگان از آن بی اطلاع بودند و همان روند قبلی را برای فروش پیش گرفته بودند .

در قسمت بعدی بیشتر در مورد این سبک ها در دکوراسیون داخلی توضیح خواهیم داد تا متوجه اهمیت این میز ها بشوید و در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید تا بهترین نتیجه را در فضای خانه ی خود دریافت کنید .

دانلود بیلیارد (10 تا از بهترین بازیهای بیلیارد آفلاین اندروید)

بیلیارد به عنوان یکی از محبوب ‌ترین ورزش ‌های جهان، مطمئناً طرفداران خاص خود را دارد. به همین دلیل بسیاری از توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری در تولید بهترین بازی های بیلیادرد جهان رقابت می کنند. برخی از این بازیها باید به صورت آنلاین بازی شوند، اما بسیاری از آنها را هم می توان در حالت آفلاین بازی کرد.چگونه بیلیارد بازی کنیم؟

در ادامه این مطلب 10 بازی برتر بیلیارد آفلاین که می توانید بازی کنید را به شما معرفی خواهیم کرد!سایت بازی آنلاین کودکانه

1- Pool Billiard Pro

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.