چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

سبک هاي معروف دکوراسيون داخلي ( قسمت دو )

خانم Wemlinger بیان کرد شاید شما بخواهید از پوشش های دیواری در بیدبورد ( نوعی تخته ی چوبی که اساسا به صورت عمودی نصب می شود ) استفاده کنید ؛ زیرا بر عکس شیپ لپ ( نوعی تخته چوبی که در نمای بیرونی خانه استفاده می شود و به صورت افقی نصب می شود ) کلاسیک است و چندان در دکوراسیون داخلی روی بورس نیست .

همچنین او بیان کرد می توانید از کاغذ دیواری های گرافیکی استفاده کنید ؛ زیرا قدرت بیشتری در بیان فضای اطراف دارد .

بسیاری از مردم کابینت های بالایی خود را با قفسه های باز جایگزین می کنند اما بهتر است که در مکان های کوچک از آن استفاده کنید

قفسه های باز ( طاقچه های باز ) در دکوراسیون داخلی برای استفاده در آشپزخانه ها بسیار محبوب هستند ولی خانم Wemlinger به ما توضیح داد که این مورد به طور دقیق یک شیوه ی پایدار برای دریافت عملکرد عالی در آشپزخانه ها نیست .

بنابراین اگر شما ظاهر طاقچه ها را در دکوراسیون داخلی دوست دارید ولی می خواهید یک بخش کاربردی تر داشته باشید خانم Wemlinger گفت که او پیشنهاد می کند که در هر طرف از اجاق گاز خود طاقچه های کوچک تری قرار دهید و از آن ها برای نگه داشتن روغن ، ادویه جات و چند بشقاب و کاسه استفاده کنید .

ایشان اضافه کردند :

با این روش ، ادویه جات و روغن ها برای آشپزی بیشتر در دسترس هستند و در همین حین شما طاقچه های باز خود را نیز در دکوراسیون داخلی گنجانده اید .

استفاده ی بیش از حد از یک طرح در خانه می تواند تطابق بیش از اندازه ایجاد کند . به جای آن از مخلوط کردن طرح ها با یکدیگر استفاده کنید

خانم Wemlinger در این باره بیان کرد :

این موضوع هیچ وقت ایده ی جذابی نبوده است که از یک طرح در مکان های مختلف دکوراسیون داخلی استفاده کنید . مخصوصا وقتی این طرح فقط یک شکل داشته باشد و با پارچه های شما تطابق نداشته باشد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.