چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

سبک های معروف میز بیلیارد

وقتی که من داشتم بزرگ می شدم ، ما یک میز بیلیارد داشتیم که در مجاورت محل استراحت در دکوراسیون داخلی قرار می گرفت . این میز یک سرگرمی بی نهایت را در اختیار ما می گذاشت ، هیچ وقت در جذب مهمانان در نگاه اول شکست نمی خورد و یکی از آن اتاق های بازی بود که شما را تبدیل به یکی از محبوب ترین همسایه ها در بین سایرین می کرد . ما یک میز سنتی با یک جلوه ی سبز داشتیم . با این حال ، میز های بیلیارد در دکوراسیون داخلی ، نسبت به میز های بیلیارد قدیمی تر ، پیشرفت چشم گیری داشته اند که نمی توان منکر آن شد . ما می خواهیم در این سری از مقالات دکوراسیون داخلی برای شما چندین سبک معروف و امروزی از میز بیلیارد را در دکوراسیون داخلی توضیح دهیم تا بتوانید از آن ها در خانه ی شخصی خودتان استفاده کنید .

امیدواریم که این سبک ها بتوانند شما را جذب کنند و تاثیر خوبی در زندگی شما داشته باشند .

از این که وقت خود را در اختیار ما گذاشتید و این مقاله را مطالعه کردید کمال تشکر را داریم .

در صورت نیاز به مشاوره می توانید با متخصصان دکور من در تماس باشید .

موفق و پیروز باشید .

نحوه انجام بازی بیلیارد و قوانین آن

1. ابتدا باید توسط یک مثلث توپ های خود را به صورت موازی با عرض میز قرار دهید. مثلث توپ باید در وسط ردیف سوم واقع شود. پس از چیدن توپ ها، در قسمت یک چهارم آخر میز باید توپ سفید قرار بگیرد و با یک ضربه مثلث را شکسته و توپ ها پخش شوند. اگر 4 توپ یا کمتر به باندها برخورد کند عمل شکستن انجام می شود.

2. در صورتی که پس از شکستن، شار پاکت شود، دوباره کسی باید ضربه را بزند که عمل شکستن را انجام داده است. در صورتی که توپ پاکت نشود، نوبت به بازیکن دوم می رسد.

 3. اگر پس از عمل شکستن، توپ سفید پاکت شود، حریف توپ را برداشته و با حق انتخاب در هر نقطه از یک چهارم اول می تواند توپ سفید را قرار داده و بازی را ادامه دهد. توجه داشته باشید در صورتی که پس از شکستن، ایت بال پاکت شود، بازی از اول آغاز می شود.

4. بعد از تعیین نوع توپ ها، بازیکنان باید سعی کنند تا تمامی شارهای خود را پاکت کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.